13/4-10

helluhellu. händer? kom hem för en stund sen. sov hos lisa från igår till idag så idag
vi drog först till skolan kl 11, hade snack om dm imorgon, ska spela fotbolls dm imorgon
med angeredsgymnaiset, ska möta porthälla, lerum och aspero.. aspero min
gamla skola haha eller gick typ 1 vecka ajt, sen hade vi frågar o
sånt på de om smittskyddslagen o sånt, sen åkte jag hem, åt o sånt så
tdrog ja ner t klareberg och träffade hannah en stund, pratade lite om allt.
sen kom pappa och hämtade mig, så nu sitter jag här och är svin hungrig väntar
på att han ska ringa och säga han köper någon sån fett mat haha, yaya sitter
iaf ute på altanen riktigt skönt ute även om de blåser lite pfft, men men.
ska ringa paula med snart innan ja glömmer, ajaaaa haaa d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0