14/4-10

hellu, kom hem för ngr timmar sen. vaknade halv 7 fixade iordning allt, såg de va fint
väder med helt glad hah, sen åkte vi och hämta lisa kvart i 8a, sen paula, drog till heden
träffade alla tjejer o killar, bytte om o sånt börja värma upp, så mötte vi porthälla,
som vi förlora me stort haha, men typ ingen i vår skola spelar fotboll annars eller
något o de gjorde både porthälla och aspero... så va inte så konstigt de inte gick bra
sen hade vi typ paus o sånt i en halvtimma sen spelade vi igen mot aspero, spelade
bättre men förlorade ändå, så skulle vi tysdligen äta med alla o dumma som ja o lisa
é så trodde vi de skulle dra iväg & äta :s haha, så vi beställde ingen mat.., solade
och sånt iaf hela tiden, sen kollade vi när killarna spelade, mötte aspero och de
vann o sånt haha blev typ bråk med haha ja dog, o alla tjejer ttyp skrek o klaga
o sånt hahah de va galet värre en ifk matcher hahaha, tro mej! (y),  yaya sen
drog vi till bussavplatserna o sånt, så skulle lisa hem jag hängde med ayan,
helima mona till mcdonalds, så åt vi glass o sånt, sen gick vi tillbaka till
heden, där vi träffa zoco och ngr andra tjejer och killar, och spelade fotboll o sånt
soft, så satt vi där till runt 5 och tog det bara lungt, så sjukt skönt, sen drog
ja hem va riktigt hungrig med.. så drog ut och solade innan maten var klar,
sen käka jag o sånt, så har solat bara och tagit det lungt, är sjukt seg nu men har
vart tvär kul dag faktist.. tog ina bilder :/ men har en bara jag har fått färg äntligen
magen, och armar och br'nt mina j'ävlar axlar och e helt röd i ansiktet hehe, men men
gött de,


Kommentarer
Postat av: isabellealexandra ღ

haha vilket sammanträffande :o

jag har bott där ;D och när jag är i göteborg nu så bor jag i backaaa, inte så långt ifrån kärra med andra ord :)<3

2010-04-14 @ 19:51:57
URL: http://iissabelleh.blogg.se/
Postat av: isabellealexandra ღ

haha känner typ inga i backa, även fast jag är där umgås jag inte speciellt med nåra därifrån :) <3

2010-04-14 @ 22:15:06
URL: http://iissabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0