16/4-10

helluu, jag hinner inte blogga direkt för att jag har ingen data lånar pappas så
ofta jag kan, och han slutar ju runt 3-4-5, så därför bloggar jag efter då, iaf
skola idag eller bara fotboll, gick bra var inte alls många där så var skönt, sen
drog ja o lisa t skolan, käka sedan tog ja bussen hem, så va min bror här igen
så drog ut på baksidan och solade med honom och tog de lungt, snackade som
alltid.. älskar att snacka med min bror, ( har två), men pratar mera med
alex, ( han som va här), kan prata om allt förstående! ah thats it, bröder
är de bästa man kan ha, sen drog han hem ja solade lite till gick in &duscha
så har fått massa färg på armarna nu, sen la jag mig i soffan med hunden
och somnade från kl 5 till 7, riktigt skönt var så sjukt trött va, haha men aja
ska sluta skriva bok :S ska ta de lungt nu, orakr inte göra något direkt..
peeeaceee


min bror! ♥

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Jag ska mysa till tv:n :) Är också jätte trött ! Haft en bra dag annars då ? :)

2010-04-16 @ 21:02:57
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: tove

aha.. haft en bra dag? :)

2010-04-16 @ 22:19:17
URL: http://prinsessantove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0