22/4-10

hellu, haha hatar att säga i varje inlägg att jag inte bloggar ofta,
men har svårt att ha en data..yaya, idag var vi på teater i skolan, de va elverna
 från 3an som var med,haha kan bara säga KLOCKREN! fyfan va bra den var,
haha handlade om tjejer hade pojkvänner antingen va otrogna eller va som hellst
 o de kom på dom va de en gjorde o va trötta på dom, riktitg bra faktist.
sen drog ja hem, så inte gjort något speciellt... e riktigt trött,
är ledig imorgon med buffert dag så ska få köpt en present t min bror,
för vi båda fyller år nästa vecka han månda & jag tisdag men vi firar lite på lördag..
 så ah vet ej vad jag ska köpa sen en kul sak haft ute låten 4a dagar
på youtube redan 553 visnigar..grymt säger jag bara !!. men ska svara på era komentarer
nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0