23/4-10

shuesan, kom hem nyss!, därför sent bloggande, var ledig idag från skolan så
åkte till stan för o köpa en present till min bror, så träffade mikaela med, så var
med henne.. RIKTIGT GO TJEJ!, heh, så kollade runt lite köpte ett öränge
till honom som han ville ha, inte där man brukar ha hål i örat där närmast
kinden ni vet, sen drog ja hem, så kom mamma och leon ( min brors son)
som vi ska ha här tills söndag, så åket jag leon o dada till affären handla
pizza, och sånt så mötte lisa så åkte hon med oss hem, så käka pizza
kollade bring it on den nyaste, haha sätt alla nu !!. like, sen sjung vi en ny
låt som vi ska spela in snart! , sen åket vi ner till kärra köpte tuggimu
& bara gick runt o snackade, så kom hem nyss..plus min brors present
är borta , letat i hela jävla hust! fyfan vilekn otur så jävla synd så
köpt godis till honom :s men fan!.. aja, får la se om den hittas.
nu ska jag snart lägga mej ska äta något e sjukt trött o försöka
svara på allas komentarer, peeace n godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv haha ja det var gott! Men jag är ingen läskmänniska, skulle inte få för mig att köpa läsk med mig hem för att ha och dricka själv typ till maten.. Ibland blir jag sugen på fanta exotiska frukter, och i vissa fall iskall cola med citron och massa is haha.

2010-04-24 @ 10:07:28
URL: http://katinaheldine.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv haha okej ;) RedBull kan jag inte dricka, alla utom jag verkar älska det haha

2010-04-24 @ 10:56:30
URL: http://katinaheldine.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATIS SPOTIFY PREMIUM :)http://www.gratispremium.com/?ref=77015

2010-04-25 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0