25/4-10

hellu, kom nyss hem nästan, drog först till stan runt 3-4, för mahtab hade ingen o dra
in med, så kollade runt lite och jag var helt inne på att hitta ett gult linne, för tråkigt
emd alltid svarta gråa & vita linnen?, gult är endå en rätt fin färg. om man hittar den
"fina"gula färgen haha, jaja ska intee tjata om gult?, sen drog vi & käka och sånt
tog de lungt, stötte på lite folk heh.. sen tog jag bussen till lisa en sväng, hämtade
mina hörlurar ( till studion man sjunger med), sen snackade vi lite bara o sånt,
så skulle jag hem.. så träffade kevin o freidon på vägen, med hans haha värledns
sötaste hunD.så snackade med dom ett tag o så... sen hämtade mami mig för bussen
var värsta långt o sånt, så kom hem nyss! o därför har ja självklart itne bloggat..
ska läsa komentareerna nu såklart!.. så hehe, förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0