28/4-10

shuleleu hann inte blogga igår fyfan e så trött idag.. åkte ner till kärra c mötte
anna hannah & lisa, handlade massa godis gick på 120 kr haha, firade min födeledag
&anna som fyller år idag, grattis till dig! nu e vi båda 17, jalfall,sen åkte vi hem t mig
tog de lungt sen hämtade pappa alla pizzor, så kom mamma hem så satte vi på
filmen paranormal activity filmen där de filamr med riktigt videokamera,
 och det händer saker i deras hus.. jalfall den VÄRSTA jag sätt fyfan ruggit bra
 & äckligt läskig haha fyfan.. ni borde se! sen körde vi hem anna
vi åkte t lisa runt 10 hämtade hennes saker, sen åkte vi hem till mig igen
de sovde över så sat uppe till tolv snackade & sånt, sen la vi oss men kan
säga jag sov ingetnnig. var så varmt & såfort ja var påväg att somna fick
jag en viss perons hand eller ngt i mitt ansikte (hannah) haha, så ah..
tack för dagen tjejer, minensvärt & gjorde my birthday goodiee!
fick även 100 kr på kicks av anna & örängen och ring av hannah,
sen 1000 & en estnisk ordbok av farmor, som ja faktsit ville ha läsa
på estniska.. min farmor o pappas homespråk typ haha, sen fick ja
500 av pappa, 200 av min bror, och en vit väst.. navel piercing ja ska
byta om två veckor, aop.. fick underkläder med osv.. yas!


idag vaknade vi 7 så tidigt hade nationellt pro kl halv 9, fixade oss och sånt
fasts segade sen var de nationellt engelskt uppsatts, gick nog bra.. sen åkte
jag o lisa t stan tog bussen hem, fixade åt lite sen åkte vi till stan igen
fick köpt ny skinnjacka & en tjocktröja, på fredag ska vi in igen & köpa
tvär söta trosor!fyfan haha älskar, ajaa.. orkar inte skriva mera just nu..
ska svara snart med när jag orkar e så seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0