4/4-10

goodmorgon, allt bra? jaa mår bättre! mitt öga är inte rött längre, allt va pga att
min pollen börjat komma tbx...f'ck! hatar det, men har köpt medicin nu, så äter
tablett + ögondroppar, så kan min röst komma tillbaka och förskylningen bort,
jaja, hann inte blogga igår! drog tills stan runt halv 3, träffade bonnie de va
längesen, sen ringde karolina o fråga om hon kunde hänga på, ofc så kom
hon så gick vi runt, satt in tha suun och schtektee haha, riktigt skönt väder faktist!
sen runt 5 drog bonnie hem, så jag och karolina gick runt själva drog till scandinavium
den mcdonalds, åt och sånt, var någon fotbollscup igöteborg med, hennes kille från
skååne va hära, så träffade hon honom, haha helt kul kom ett helt lag o ba heeej
tjejer lala o sånt, o några började gå när vi gå o sånt haah, dog. gjorde massa!
aja, sen kom jag hem runt halv 8, åt med mamsen o dada, sen väntade
 ja på att lisa skulle bli klart så runt 9 åkte jag till lisa, gick runt i ett tomt kärra
men de va brasa o sånt me  hehe, sen hade vi inget mer o göra så drog hem runt halv 11 igen,
 kom hem käka o sånt, sen somnade ja ganska fort,  de va min VÄLLDIGT LYCKADE dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0