*

sholeeelu, gör alla ! ligger i sängen o e riktigt hungrig o kollar på legally blond,
är så sjukt seg! igår drog jag o lisa o käka runt 9 på kvällen, haha riktigt gott!
donken ofc, sen skulle jag igenkligen hem, men ja drog till lisa istället mötte först
pappa tog ut pengar köpte tuggumi & även de pengar ja fick från min trisslott
som ja vann 25 kr på haha, mycket pengar asså. . sen drog vi till lisa, ahde inget
att göra så smsar mahtab, så vi träffade henne senare spelade kort o sånt haha,
inget livet.. men de va kul & satt o snacka sen gjorde vi inte så mycket, soov

o idag har inget hänt, skulle bowla med lisa mahtab o dada, men blev knas
så vi skippa de, så kollat på bröllopsfestivalen o sånt, inget mera! men nu ska
ja käka något o sånt, ´blir inte så mycket data nu i veckan tror jag pappas data
han har till jobbet juu o nu börjr han jobba igen.. yaya! haa d
peeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0