*

fyfan vad gött, 2-0 till barca just nu! ni som snackar om att real madrid ska vinna eller
att inte riktiga folk hejjar på barca, o sånt.. kasta er! jag älskar barca alltid gjort,
de kommer vinna så är det bara, för de är bäst bäst spel finaste passningar till mål
ih, aja sitter här med elin ilona julia och lisa, de andra har dratt, haft riktigt kul med de
som e kvar och honnia, mahtab, thai, matilda, angelica,steph men de har dratt.. skulle grillat
men råkade elda på de som grillen ligger på glömde ta bort haha, så blev fel fick hälla massa
vatten och sen steka ist, men de funka! sen har vi sjungit karaoke vart ute snackat med
min bror o hans kompis o sånt..  yaya, men folket ska nog dra hem snart.. tråkigt,
mina förälldrar e kvar hos min kusin osånt med, så vette om ja kommer vara själv länge?
aja har iaf  min rottis hemma haha, (hund) aja, men haaaa d bra

Kommentarer
Postat av: julia

tacktack :D läget då?

2010-04-11 @ 13:32:26
URL: http://yjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0