17/4-10

tack för frågorna, ni som fortf vill ställa kan göra det på detta komentarfält, så
lägger jag till frågorna+svar här sen :)


är du oskuld? om inte vem tog din oskuld? okej hemligt svar haha..
e du helsvensk? swedish & estland.
vilken e din favoritblogg? jag läser faktist massa, så har några jag går in på faktist,
vilken affär shoppar du oftast i? bikbok, ginatricot, plus gillar monsoons tunikor
använder du löshår? yes, men mest på helger,
varför bloggar du? kul att skriva av sig och sånt, lättare! o sen de e kul o läsa tillbaka
sen senare,
vad vill du arbeta som när du är vuxen? vet inte faktist, i en bar.. iaf utomlands någonstans
vad gör du på fritiden? spelar fotboll, kompisar, fest, sjunger, tar de lungt
läste den där långa texten du skrev, är du sån som bråkar och sånt? jag är inte sån som håller min
käft lätt, jag hatar tex folk som glor och sånna grejer, det är verkligen de ja hatar och då kan ja
inte hålla käften, eller gå fram! jag är iaf inte sån som tar skiten, utan ger gärna tillbaka.

vad är din naturliga hårfärg? brunettish
vad för killar gillar du, asså land osv du vet? latin, libanes, mulatter, utländska är något ja
tycker är snyggast haha, men svenska finns ju med! men mörkhåriga, mörka ögon ..(y)

hur ska en bra kompis vara? ställa upp! finnas där, ROLIG och inte dryga, osv.. inte snacka
bakom ryggen såfort den inte är med en,
vad heter du på facebook? mmilia broberg  men imellan mmilia & broberg är de sån ruta ni vet?
box typ, ska igenkligen vara en stjärna där, men blev sån box, så sök mmilia..
Vad är de pinsammaste du varit med om? jag vet faktsit inte :o, mycket tror jag. är klantig så
ramlade i en rulltrappan inför killen ja va på g med  & hans kompis
Hur sminkar du dig? visa gärna i ett inlägg elle så? kan visa ett inlägg idag senare kanske?,
annars; mousse, bronzing puder, mascara  & rouge ( ett mörkt glittrigt),
Om ja ska till gbg i sommar, skulle du kunna tänka dig att träffa mig då? ja absolut! säg till
Vilka bloggar läser du? står där uppe
Har du någon favorit reklam? ica reklamerna & comhem helt klart,
Varför ställer du inte upp i idol? Jag har hört att du är grym på att sjunga! haha, jag ångrade mig
och kännde att jag väntar tills nsäta år om nu idol är kvar då, för då är min röst starkare!
Vilken/vilka är din/dina närmsta kompis/kompisar?  hannah.lisa är mina närmaste!, sen har jag
sofie med.. guldis.karolina.klara
Vilken är din favorit låt? broken! dip it low, osv
Har du något favorit plagg i din garderob, isf, vad för något? Kan du visa bild? vet inte du,
min vita tunika gillar jag att använda,orkar inte ta bild nu
Hannah Persson är bäst, eller hur? njae efter mej


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha okej!:9 varför gillar du det inte då?:D jag älskar färgen!

2010-04-17 @ 14:33:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: tove

ok :) några planer för helgen då?

2010-04-17 @ 17:05:54
URL: http://prinsessantove.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du någon favorit reklam? :)

Jätte fin header :D

2010-04-17 @ 17:18:35
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: ja, gör det (Y)

2010-04-17 @ 17:27:07
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: din favorit

1. Varför ställer du inte upp i idol? Jag har hört att du är grym på att sjunga!

2. Vilken/vilka är din/dina närmsta kompis/kompisar?

3. Vilken är din favorit låt?

4. Har du något favorit plagg i din garderob, isf, vad för något? Kan du visa bild?

5. Hannah Persson är bäst, eller hur?

2010-04-17 @ 21:20:07
URL: http://mhvp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0