*

kom hem nyss åkte ner t centrum me dada o köpte hundrakort & sånt,
men till vad?.. INGET! FÖR IDAG KOMMER JAG NOG BARA SITTTA HEMMA OCH HA
RIKTIGT J*VLA TRÅKGIT!ursäkta men jag e så sur nu... finns inget att göra
folk är sjukt tråkiga, skulle igenkliegn åkt till några och softat där, men
orkar inte åka själv tjej & sånt o alla andra tjejer är upptagna eller skiter i
att höra av sig osv!, får la se om lisa komr hem snart & smsar, annars
alla andra är tråkiga, frågat alltid va de ska göra men alltid upptagna eller
hittar på någon lögn.. eller frågar inte om man vill dra emd, ska de snackas
som vänskap spelar upptagna? shoure. behöver inte sånna som aldrig
tar sin tid att umgås med andra OCKSÅ, eller som RENT UT SAGT SKITER I EN
usch!!!! menmen... får la se om de ändras om ja drar till han från min gamla
skola i aspero, hade vart kul att kommaiväg lite & träffa folk.. men aja,
det kan jag nog glömma! & ni kan glömma att ja tänker höra av mej
till er thats it! läs detta ni underbara personer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0