16/3-10

shoee, hur mår ni? jag måår faktist helt okej! drog till skolan runt 9, hade svenska
med några lärare, haha var faktist kul för vi körde massa things, snackade om sex o
sånt, sen hade vi engelska, efter det slutade vi faktist, så drog hem tagit det lungt pluggat
lite, idag händer nog inget för seg, ska iaf kolla dating in the dark , får inte missa. men funderar
på att sätta på ice age2, fast tror maten e klar så de blir after yap! intressant, menmen
ha d

haha utan o skämmas är det någon som är otroligt bunden till mej,
mitt liv & vad jag gör och min blogg med, eftersom den kollar min blogg varje dag
& verkligen måste kometnera "hora" i vajre inlägg?
 använd orden när du lärt dej vad dom betyder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0