19/3-10





haha ursäkta mina fina prickar på  bilder men mina miner såg förjävliia ut

shuee, händer?, mahtab hannah o anna drog för en timma sen typ,
så ska lägga mej skulle ba skriva innan haha, hade schuula idag först träning in hjallbo
gick faktist bra idag, sen drog ja o lisa åt mcdonalds för ingne go mat i skolan, sen
hade vi idrott, redskap? men svårt o göra with my piercing för gört ont om man
kommer åt mot den så, aj aj! sen drog ja hem, tog de lungt o sånt lite senare kom
farmor min ena bror o mamma hem, så käka vi för mami fyllde årförra veckan så
fira sista me alla, sen kom mahtab anna o hannah förbi, så va hos mej tog de lungt
stack ner t henne tog de mer lungt, drog hem t mej igen haha vi körde sån man ska
gissa vad man gör, typ visa något.. haha tro mej de va roligare en va ni tror,
ja o mahtab vann ofc?!, heh ,sen drog d hem, imorgon vet ja ej va som händer riktigt
får se, men nu ska ja soova, för mina ögon stängs när som hellst, tvä trött!
godnatt alla, ha de





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0