25/3-10

hej hur mår ni, inte blivit så mycket data o sånt för min del, vet ej varför itne orkat
plus det är ngåot konstigt med min data, funkar att starta, men sen kommer inte allt upp
 på schärmen internet kommer upp, men när jag klickar på det försvinner internet symbolen? :S
riktigt konstigt, aja torsdag imorgon fredag så skönt & vädret.. tvää fint ju,  men ska kolla
brooke knows best nu o seen ska vi kääka vofflor , haa d


plus du ger dig inte va? haha nu börjar den "anonyma"tuffa killen skriva att han ska slå
sönder mej för jag sa att han inte våga säga sitt namn o kallar mej hora, o sånt  att ja
bråkar med fel kille, det är du som bråka rmed en person du inte knäner & om du rör
mej EN SAK DU LÄR ÅNGRA DET!... ;) aja får la se när denna killen ska visa sig, riktig man
som tror han ska bli accepterad och respetkerade för att "slå"en tjej.VÄX UPP


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: åh tack :) men du är ju så mycket finare! :)

nae tyvärr kommer jag inte ihåg dig :/:$ <3

2010-03-25 @ 18:45:49
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0